Organizujemy przewozy towarów niebezpiecznych ADR.
W naszym zespole znajduje się doradca ds. bezpieczeństwa w transporcie towarów niebezpiecznych – DGSA – Dangerous Goods Safety Advisor.
Nasz doradca DGSA:
udziela specjalistycznych porad w zakresie transportu towarów niebezpiecznych,
organizuje transport towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
prowadzi sprawozdawczość przewozów ładunków niebezpiecznych.
Kluczowe fakty o nas:
– świadczymy usługi w branży TSL od 1992 roku,
– jesteśmy jedną z najbardziej wykwalifikowanych agencji celnych na Pomorzu,
– należymy do najbardziej prestiżowych organizacji spedytorskich: PISiL, FIATA i WCA,
– posiadamy certyfikaty AEO, ISO i WSK- certyfikat uprawniający do przewozu towarów strategicznych,
– dysponujemy własnymi magazynami czasowego składowania i składami celnymi na terenie portów w Gdyni i w Gdańsku oraz w Pruszkowie.
INCOTERMS (International Commercial Terms) publikowane są przez Międzynarodową Izbę Handlową (ICC – International Chamber of Commerce) w Paryżu od 1936 […]
Transport morski stanowi jeden z podstawowych filarów handlu międzynarodowego. To właśnie w ten sposób do Europy dotarły przed wiekami pierwsze […]
Szanowni Państwo,
Od dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Rotterdamskiej 3; 2. Dbamy o to, aby dane te były odpowiednio zabezpieczane, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami. Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych. 3.Kordynator ds. Ochrony Danych Osobowych w Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. został wyznaczony i można się z nim kontaktować pocztą e-mail pod adresem kodo@terramar.pl; 4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy bądź zleconych nam czynności w zakresie spedycji, magazynowania czy odpraw celnych; 5. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa; 6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej; 7. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji umowy / zlecenia i okresu przedawnienia roszczeń; 8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania; 9. Ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa UODO gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku; 10. Podanie przez Panią / Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / przyjęcia zlecenia do realizacji.
Informujemy, że w związku z pracami technicznymi na serwerach pocztowych, w dniach 6-8 marca 2021 roku mogą wystąpić problemy w komunikacji emailowej z pracownikami naszej firmy. Pozostałe kanały komunikacji działają bez z zmian.