W naszym magazynie w Gdyni znajduje się Punkt Kontroli Granicznej (BCP), w ramach którego przeprowadzane są kontrole jakościowe towarów przez SANEPID i WIJHARS.
Punkt Kontroli Granicznej Gdynia Port (BCP) rozpoczął działalność na terenie naszego magazynu w Gdyni przy ul. Logistycznej 4. W jego ramach przeprowadzane są u nas kontrole jakościowe towarów przez SANEPID i WIJHARS.
(https://gis.gov.pl/dzialalnosc-gospodarcza/wyznaczone-punkty-kontroli-granicznej-bcp/)
Kontrolowane są ładunki objęte przepisami unijnymi (RW Komisji (UE) 2019/1793 z 22.10.2019 zał. I i II), które przekraczają granicę Unii Europejskiej poprzez Gdynia Container Terminal.
Kontakt:
e-mail: maggdy@terramar.pl , tel.: 587447951, 661600889
osoby kontaktowe: Justyna Jumas, Aleksandra Kwaśna
Magazyn jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Transport towarów z Chin stał się nieodłącznym elementem codziennego handlu. Elektronika, biżuteria, odzież, części przemysłowe, żywność i wiele innych produktów […]
Dokumentacja przewozowa w transporcie zawiera niezbędne informacje umożliwiające dostarczenie ładunku w miejsce docelowe. Jest ona niezbędna do prawidłowego zarządzania, sterowania […]
Szanowni Państwo,
Od dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Rotterdamskiej 3; 2. Dbamy o to, aby dane te były odpowiednio zabezpieczane, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami. Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych. 3.Kordynator ds. Ochrony Danych Osobowych w Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. został wyznaczony i można się z nim kontaktować pocztą e-mail pod adresem kodo@terramar.pl; 4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy bądź zleconych nam czynności w zakresie spedycji, magazynowania czy odpraw celnych; 5. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa; 6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej; 7. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji umowy / zlecenia i okresu przedawnienia roszczeń; 8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania; 9. Ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa UODO gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku; 10. Podanie przez Panią / Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / przyjęcia zlecenia do realizacji.
Informujemy, że w związku z pracami technicznymi na serwerach pocztowych, w dniach 6-8 marca 2021 roku mogą wystąpić problemy w komunikacji emailowej z pracownikami naszej firmy. Pozostałe kanały komunikacji działają bez z zmian.