Kariera w Terramar

Dołącz do Terramar
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku TSL działającą od 1992 roku. Siedziba główna firmy zlokalizowana jest przy ul. Rotterdamskiej 3 w Gdyni. Dodatkowo posiadamy magazyny w Gdańsku, Gdyni i Pruszkowie, a także oddziały agencji celnej w Gdańsku, Gdyni, Pruszkowie i Gliwicach.
Specjalizujemy się w transporcie i spedycji morskiej, drogowej, kolejowej i lotniczej. Świadczymy też usługi magazynowe oraz celne. Dodatkowo oferujemy transport ładunków ponadgabarytowych, ADR i strategicznych.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Korzyści z pracy w Terramar

STABILNOŚĆ
– Firma o ugruntowanej pozycji na rynku
– Społeczność ekspertów
– Przyjazna atmosfera
– Umowa o pracę
– Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie

ZDROWIE I SPORT
– Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego
– Prywatna opieka medyczna
– Dofinansowanie karty Multisport

ROZWÓJ
Szkolenia i warsztaty – inwestujemy w Twój rozwój

WYGODA
– Elastyczne godziny pracy – lepsza równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
– Doskonała lokalizacja – siedziba główna blisko SKM Gdynia Stocznia i przystanków autobusowych,
– Pyszna kawa i herbata do wyboru
Aktualne oferty pracy
Sprawdź obecne oferty pracy lub skontaktuj się z nami na rekrutacja@terramar.pl
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
- sprzedaż usług spedycji morskiej, magazynowej, drogowej / lotniczej,
- pozyskiwanie i obsługa handlowa nowych klientów,
- realizacja planów sprzedaży,
- współpraca z działami operacyjnymi firmy,
- budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w branży TSL min. 1 rok,
- doświadczenie w sprzedaży B2B,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia, w tym system premiowy,
- niezbędne narzędzia pracy, w tym laptop, tel. komórkowy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w ramach wewnętrznych struktur organizacji,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- pakiet benefitów: karta Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Specjalista ds. żeglugowych
Zakres obowiązków:
- kompleksowa wycena transportu morskiego,
- analiza trendów rynkowych oraz stawek konkurencji,
- negocjowanie stawek frachtowych z armatorami oraz optymalizacja kosztów transportu,
- monitorowanie rynku usług transportowych i dostosowywanie polityki cenowej do aktualnej sytuacji,
- współpraca z zespołami sprzedaży i finansów w celu realizacji celów biznesowych,
- codzienne kontakty z agentami oraz klientami w języku angielskim,
- utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport, Spedycja, Logistyka lub pokrewne),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.1 rok,
- znajomość branży TSL, w szczególności w obszarze transportu morskiego,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, płynna znajomość języka polskiego,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w ramach wewnętrznych struktur organizacji,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- pakiet benefitów: karta Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie.